"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Selamat Pengantin Baru!

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Saturday 25 July 2009



Selamat Pengantin Baru..
Jap tadi, Mohd Fadhil dan isteri,Akmal telah sah diijab kabulkan di rumah isteri, Kuantan,Pahang. Konvoi, dari pihak lelaki bertolak pada jam 8.13 pagi sampai di sane pada jam 11.34 pagi. kONvoi ni lambat skit sampai sbb behenti bnyk sangat. Sebanyak, 1,2,3,4,5,6,7 buah kereta dari saudara mara pihak lelaki dtg utk meraikan pengantin muda dan baru ni. bertuah punye pasangan ni.

Difahamkan suami, Mohd fadhil blom lagi tamat pengajiannye dia Unikl, tapi si isteri sudah bkrja sementara dan akan menyambung pengajiannye.oLeh kerana si bapa mertua mmg berkenan kpd si suami tersebut, walau x abis lagi blajar, skit je lagi, terus je kawin..nnti susah senang idup biar same2 pikul. mohd fadhil agak warak, itula kelebihan yg diingin oleh keluarga dan isteri punye badan. letih gak aku g sane tadi, alang2 balik baik pegi raii org. baik ape amalan tu.teman atuk aku sbnrnye, leh aku habis mase dgn beliau kalu aku pegi.walaupun kejap.

mlm ni balik kampus, dh pukul 9 lebiy ni..okey..nak ciap2..

aku brpikir lam kete td sat, kalau kan jodoh dekat, baru la senang nak pegi, x abis minyak.huhu...btOL x?Bt0L X nieh?hik3

p/s: gambar akan diupload later, cardreader ilang tah mane au, x jumpe.cabel buat hal.len mase la yerk..salam persaudaraan.



0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor