"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Sensasi hari ini...

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Saturday 31 January 2009

:::Sabtu,310109:::
arieni aku dpt bnyk buku..hurm maksud aku org nk bagi pinjam...ade sahabat dari pahang sms,"ana ada pinjam buku 'la tahzan' dari kawan ana, nnti ana bagi pinjam kat enta"..dari sorg yg warak,aku kagum dgn dia, kat kem dia antara ajk agama..hurm, slain itu aku pun dpt buku ttg "dakwah dan tarbiah" tbal jgk la buku ni dia kate,kene kuatkan tekad la aku utk baca, jdi semangat lok nk gi KEM sbb ad bnyk org nk share buku...td jgk ad junior aku nk bagi pinjam..tp aku takut nk pinjm sbb takut rosak ke pe ke, aku xjadi pinjm la dgn junior ni, blik nnti la pinjam ..lagipun aku dh ad bnyk buku lom disentuh tmbh dgn yg nk kongsi2 td. terima kasih la kat semua..

................................
esok ad amoi cina nk mintak tolong dari aku nama dia YEn, knapela pilih aku..dia dh pegi kuantan ke rumah cousin dia, tpi lupa nk bawak kasut sukan tambahan utk aktiviti kayak..ish3 chinese ni muka cam melayu, cantik jgk la..ish3, dia aku knal sangt sbb mula2 aritu dia jadi partner aku, kire pasangan akula dlm bentang KKJ kt pentas.. sok mgkin ayah chinese ni call aku,nk bagi kasut tu kt aku kut.. takut?buatpe..dia makan nasi, aku makan nasi jgk...(ayat kawan aku, lawak tol bdk kemaman ni)..
.....................................
balik ni jgk aku shopping lebih2han...beli makann, buku,baju..bkn pe. hari sabtu pagi, kitaorg xdpt nset lagi..pagi tu cam boring sangt2, mase nila aku leh telaah buku sambil kuyah2 kacang, makanan segera,biskut2...beli sini bkn ape, nnti xyah beli sane lagi gune duit sndiri...hik3 ape2 jela..kalu dpt nset tu yg pertama skali aku call ehem2 aku...-mak aku la-, pastu junior aku tu..
gitula maknenyerrr.....

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor