"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Iftar Bersama Suadara Terdekat Aku kat KL.

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Monday 7 September 2009

Salamualaik',
'Jadilah Seperti padi, Semakin Berisi Semakan
tunduk.'

Weekend+cuti nuzul Quran= 4hari aku cuti. Bermakna aku juust ade 3
hari kelas utk dihadapi sem ni lagii,pahtu dh abis kemdian balik rayaaa!
selamat hari raya,
aidulfitri mulia.. tak sabar nak balik raya laa..


Minggu nie aku just balik rumah akak aku, tapi minggu ni’ sabtu’ ada iftar sementojie kat uia PJ.alamak mane satu nak pilih. Balik atau teruskan kehidupan di sini dan dtg iftar sementojie. Akhirnya aku pilih gi rumah akak aku! Biarlah x gi iftar tu pun, balik rumah akak, dapat shopping, release stress dgn tv astro, makan free, dapat duit raya, leh main2 dgn anak sedara, jumpe sadara lain+iftar jam’ie.mcam2, saje untuk sedapkan hati aku..

“cat, xley gi ar iftar, ade kat rumah akak ea”
“ok,ok..takpe”
“enta tolong ambik gambar dan calculate brape awok2 tj kita neh!”

Lepas je terawih, cat msg aku, dlm 60-70 org lebih jgk arr sementojian gi iftar tu weyh. Waw, aku dah agak, giler ramai org. yg pasti batch aku paling ramai sbb baru masuk kan, yg aku dapat tahu, bacth lepas lelaki jugak ramai+senior bacth sblom tu pun masih ad. Actually dari DQ. Rugi tak rugi, dah melepas..takpe, aku pun dah ade iftar sendri kat rumah akak. Jeng.jeng.jeng..BBQ. hahaa..sronok gak la, tak rugi langsung balik cini.

[nie anak sdare aku, main kasut roda plak, baru je beli,shuke sangat!]



[terdiri dari 3 famili yg hadir]



[BBQ]



[wah, best giler..nak makan lagi]



[aku dengan sepupu aku, hehe..cam tak caye ade sepupu kecik gini lagi, tapi mmg ade]

bALIK pj dah ea..aaaggrr..cam biase ade je keje kene buat. tempah booth kat STD, pah ni kene la aku kuar masuk STD lagiii..nasib baik ade air-cond!pheww..kene buat borang utk klab, comittee cfcc pnye program, buat iklan, print, cop, meeting lagi.aduih.nak balik la plak eyh..hurm.

orait, stakat ni je. nak siap sedia berbuka plak.

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor