"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Selamat Berjuang Sahabat! Langkah Perjuanganmu Menjadi Inspirasikalbu.

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Sunday 13 September 2009

Salam alaikum, Wahai sahabat yang lama tak bersua, yang sangat dikagumi. walau hanya 3 bulan kau dan aku mengepalai satu organisasi, dibawah bimbgn akh fadhl, ustz Syukri dan ustzah Alawiyah, aku terasa ia sesuatu yang paling bermakna, paling menyentuh jiwa aku. aku kagum dengan kau yang peramah, sungguh kuat!. aku kagum dengan percakapan kau, kau pandai menyusun ayat-ayat yg diselit bait2 hadis yang enti hafalin.

MasyaAllah, seperti yang dijangkakan,
tanggal 14 Sept, esok, kau akan meninggalkan tanah tumpah darah kau ke Cairo University, Mesir. Selamat berjuang. aku touching sbb aku pernah kenal orang sehebat kau. Kagumi kau seperti Khadijah yg matang, seperti Ainul Mardiah yg tegas dalam kelembutan. Ingat kisah lalu time dengar lagu satu perjuangan !

6 tahun lebih, sahabat! jagalah diri, jaga hati, jaga imam
kau. aku d sini kadang-kadang juga tergelincir, diharapakan kau jua disana tidak, malahan lebih dibimbingi solehah. Pasanglah niat kau dengan sebetul-betulnya sebelum melangkah kesana. Jumpa lagi.sahabat. Friendship never end.Never.Enti, JIM in our heart.

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor