"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

19tahun suda

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Monday, 26 April 2010

26April, cantik tak no tu?suda tentu kn.=p
Selamat Hari Lahir untuk diriku
Sudah berumur 19 tahun aku ye.
*Muda lagi*
aku ulang
*Muda lagi*thehee
B-)

*Bismillahirahmanirahim*
"Ya Allah, dia inginkan kebahagiaan hakiki, yang lahir kerna cintakanMu dan cintakan RasulMu, kuatkanlah imannya, kukuhkanlah jiwanya sebagai hamba, khalifah, da'ie di bumiMu ini. Ya Rabb, murahkanlah rezekinya sekeluarga, lapangkanlah dadanya dan ahli keluarganya, jadikanlah dia insan yang soleh, seorang anak yang soleh dan seorang suami yang soleh suatu hari nanti. Berkatilah dan rahmatilah hidupnya sekeluarga.Moga dia menjadi pemimpin masyarakat yang adil dan bijaksana dalam menegakkan agamamu."
*ameen*


17 perkongsian

  1. dakwatunnisa Says:
  2. Ibnu Mas'ud berkata:
    "Perkara yang paling menyedihkan bila tibanya tahun baru adalah umurku bertambah lagi tapi amalanku tidak bertambah"
    Sanah Helwah ya Akhi. Semoga sentiasa dirahmati Allah.

     
  3. marzuqi Says:
  4. syukrqn ya ukhti...insyaAllah.ameen..

     
  5. Muhammad, Selamat Hari Jadi. Semoga panjang umur murah rezeki dan berjaya dalam pelajaran.semoga menjadi "SESEORANG" suatu hari nanti. InsyaAllah..ameen

     
  6. sYaFuaD Says:
  7. Semakin bertambah umur kita, semakin dekatlah kita kpd kematian.. Ingat tu, adik.. Huhu..

     
  8. Anonymous Says:
  9. Selamat ulangtahun kelahiran...
    Semoga sukses slalu..
    May Allah bless..

     
  10. marzuqi Says:
  11. to kakma:
    Besar makna SESEORANG tu..thanx.amen.

    to syafuad dan anonymous diatas:
    Thanx.dan insyaAllah.amen..

     
  12. Beejan Says:
  13. Selamat Bertambah Amal =).
    Besok malam kita jumpa semua..

     
  14. marzuqi Says:
  15. amen.insyaAllah jumpe lagi..

     
  16. husna Says:
  17. sanah helwah...pertingkatkn amalan selari dgn penigkatan usia..
    langkah itu baru bermula,teruskan melangkah dgn SEMANGAT dan MATLAMAT yg jelas~

     
  18. marzuqi Says:
  19. syukran husna, same goes 2u.sehari je tikah kita nyer besday..

     
  20. afifah esa Says:
  21. selamat hari lahir.. moga dalam rahmat Allah selalu

    'Sesungguhnya dunia ini sedikit saja, sedangkan keseluruhan umurmu lebih sedikit daripada itu. Sementara, umurmu yang masih lagi berbaki amat sedikit daripada yang lebih sedikit tadi.'
    ~lukman alhakim~

     
  22. Anonymous Says:
  23. qiqi,tarikh besday akak selalu je org tertukar jd tarikh besday awk.try teka tarikh bezday akak tu..hehe

    kakma nk maksdkan semoga jd suami yg soleh kot..hahax

     
  24. marzuqi Says:
  25. to kakfifah: tq, insyaAllah.


    to kakaisyah:akak yg paling caring dlm uia ni.tq 4that.(^_^).
    tau kak, 24/6/89.hehehe.kan2?

    tu saya kene usaha lagi,insyaAllah..

     
  26. zumiela7 Says:
  27. epi befday...

     
  28. (skrg muda la...50 thn akn dtg...penuh dh urat2 kedewasaan...dan kematangan….*sian lok*..Akh kn suka ngat jadi matang…)


    *Bismillahirrahmanirrahim*
    " Ya Allah, murahkanlah rezeki akhi ini,…panjangkanlah umur akhi ini, moga hayatnya terisi dgn amal2 soleh seiring dgn pertambahan usianya... ikhlaskanlah hati akhi ini dlm menjlnkn tanggungjwbnya sebagai seorg khalifah-Mu di muka bumi , rahmatilah dan redailah hidup serta ampunkanlah dosa akhi ini sekeluarga serta org2 yg berhampiran dgnnya...peliharalah dia sentiasa ya Allah...kuatkanlah imannya dlm menangkis dugaan yg mendtg... hadirkanlah bantuan-Mu dalam setiap langkah perjuangannya....tetapkanlah akhi ini di jalan dakwah...moga dia menjadi menara hidayah buat org lain...makbulkanlah doanya Ya Allah..."
    *Amin Ya Rabbal Alamin*


    Harapnya Akh jadi senior yg baik sentiasa...*psikologi*
    (Akh, coklat van houten satu…aiskrim dua…nasi ayam tiga… nasi minyak empat…Akh kan senior yg baik)

     
  29. ayoyo...
    maaf lah marzuqi, xtaw betday kamu bilaa...
    huhu...happy betday yaa

     
  30. marzuqi Says:
  31. to b2:syukran atas doa tu.ameen.
    to aj:tq2.takpe.saya pun tak tau kamu punye.hahax.

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor