"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Barakallahulakum akhi ya ukhti.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Friday 17 September 2010


Salam, majlis kat rumah baru-baru ini. Secara kecil-kecilan je... Alhamdulillah.. majlis nie berjalan lancar. Kepada yang terlibat, sepupu sepapat, kakak2, abg2, adik2 terima kasih. (mcam majlis utk aku plak). Ni sebenarnya majlis meyambut menantu, akhi ya ukhti. Dorang punye pertunangan dah lepas, rasenya aku dh inform kat blog ni..
Akh ku yg last, so next siapa? ramai yg tanye, bila plak aku? aku cakap tak lama lagi..Biase soalan tu disusuli dgn soalan ni, calon dah ada? confirm la takde! jwb aku..InsyaAllah, diri masih dijaga Allah.

"Nak yang seperti dlm balang kaca, mesti jadi seperti dlm lautan dalam.."

akhi dan zaujahnya dan rombongan dari pengantin perempuan.
barakallahulakuma..

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor