"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Coverage untuk W1MAX ada!

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Thursday 7 October 2010

Alhamdulillah..berita baik..syukur sangat2. line W1MAX ad kat Kampung aku. Kat area Manir, Trg. Jika dicheck dalam talian memang takde coverage, sipi pun jauh, mungkin diorang tak update lagi kut. Tapi hati aku YAKIN benar2 rasa ada sebab tahun lepas/2tahun lepas ada pemasangan tiang communication baru kat hujung kampung aku ni, dulu 3G pun takde, tapi dah ada sekarang, sebabtu aku bawa balik juga, yakin. Cuba cari2 coverage tdi, kat bahagian bawah rumah langsung takde, hampa sekejap. Naik atas, cari plug, pasang, tapi masih tak bernyawa, nak putus asa dah, tapi biarkan jelah dulu terbuka.. turun bawah buka laptop, ehh, ad la (yahoo messanger sign in sendiri petandanya). Bleh tahan coverage dia. Okay la dari duk membazir tak pakai kan..

Streamyx kat rumah aku ni ada, cuma modem rosak. Tapi sekarang dah okay kot, akak ipar aku guna la tu, lagipun broadband Maxis dia tu kadang jadi, kadang2 tak, susah nak buat keja. So, blehlah on9 kalau ia menjadi, tapi takleh lama2. Nanti kene marah.

p/s: Barakallahulakuma kepada junior sekolah, Fathi Na'im dan Zaujahnya Rabiatul Adawiyah yang telah berkahwin baru-baru ini. Awalnya kamu ye, baru 18 tahun dah pun berkahwin. Muda dari aku tuh. Moga kekal ke anak cucu. Itulah betapa hebatnya istikharah kepada Allah(kembali rujuk kepada pencipta).

1 Responses to Coverage untuk W1MAX ada!

  1. Tgk...x putus asa...Allah bagi la...

    p/s : moga kekal hingga ke akhir hayat...Ameen...

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor