"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Sekadar mencuri masa.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Tuesday 26 October 2010

Bismillahirahmanirahim...
Saja curi masa untuk menulis. Time2 rajin ni kene gunakan kerajinan tu kat sini. Nanti, malas, ada komitmen lain, no idea, susah pulak nak menulis. Hari ni saya masuk sem baru, 25.10.10. Dulu saya selalu terfikir2, dan rasa takut untuk menghadapi sem ni. Tapi bila dah masuk kelas dan studio, rasa lega sikit. Sebab apa takut? Sem ni adalah sem last saya, jadi berat untuk akademik perlu dilebihkan, dan memang berat pun. Lebih-lebih lagi sem ni ada 2 subjek yang 'waww'. Graphic 2 dan Design. SubhanaAllah, saya kene luangkan masa banyak kat 2 subjek "hot" ni. Saya akan cari jalan untuk tidak sesibuk rakan sepersatuan saya.hehe boleh ke mcam tu kawan2?

Operation Room untuk fscc baru dicat.
Kemas studio, cantik tak?Lecture
Apa yang saya dapat hari ni? assignment graphic 2 dan berita pasal tour city.huh. Dengki orang lain tak masuk kelas pun lagi, tapi saya dah masuk dan kene buat assignment dh. Tapi tak kisahlah, nanti diorang akan seperti saya jugak. Semangat untuk last sem ni mesti dimaintain.(kalau boleh lah). Harap2 macam tu. Contoh nak tunjuk semangat tu, buat keje awal, datang kelas awal dan tak tido dalam kelas. Tadi masa dalam lecture hall untuk briefing subjek, ada ke patot saya tertido. huh. Tak bleh tahan la mengantuk ni, adalah tersenguk2 sikit. Nak pretend mengantuk, saya menulis nota. hee Ni kes buat tagname sampai pagi semalam. 'sakit' btol.heee Setiap minggu nanti, kami akan ada gather members course untuk lecture dan mungkin jugak setiap bulan kami akan ada trip untuk research mengenai design2. Bunyi mcam seronok kan. Memang pun! This weekend pun dah ada.hee

Tadi abang saya msg, tanya mengenai bas pelajar uia dari Kelantan yang terbalik tu, sayang gak dia kat saya. hehee. yelah kan, siapa tak sayang adik, saya pun ada adik, perepuan lagi. Lagilah saya sayang. huh. Takziah untuk mereka yang menerima ujian. Nasib baiklah cuma cedera je. Terkejut jugak bila dapat msg pasal tu. Mungkin ada hikmahnya. Allah tahu, kita tak tahu. Sekadar perkongsian biasa bila diri mencuri masa..

2 perkongsian

  1. wah....b2 suka perkataan tu 'graphic' dan 'design'...bila la b2 nak pandai melukis mcm Akh...

    awalnya start kelas, Akh..
    kwn b2 pun ade start awal, tapi x ramai...
    haah, kalau nk elak ngantuk, buat nota...
    biasa la tu kalau tertidur dlm kelas...b2 pun biasa buat...eh, terbuat...

    ha...terkejut gak b2 bila dpt tau, kecut perut, lagi...bdk dorm b2 4 org Klantan..Alhamdulillah...sorang tu xdk mende2...
    ujian yg tidak diduga....setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya...

     
  2. khat b2 lagi hebat!

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor