"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Akhirnya saya jumpa doc.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Thursday 16 December 2010

Bismillahirahmanirahim...

Akhirnya saya jumpa doktor jua. Susah betol budak ni sorang nak gi klinik, apatah lagi nak jumpa doc. hehe..Saya memang degil. Saya boleh gaduh dengan bos satu restoran yang hidangkan makanan yang salah. Saya pernah....ish, xleh la bgtau semua. skit2 sudah. Konklusinya saya memang degil. Sebenarnya takde alasan untuk saya taknak jumpa doc. Kawan2 bilik pun dah puas tegur, mungkin dah give up kot suruh.huu Ntah macam mana dtg hidayah untuk ke klinik pagi tadi. Waktu kelas/studio Environment Design kat studio 1, saya minta izin studio master keluar. Pegilah klinik. Tak takot pun.hee Best gak g klinik ni sebenarnya.

Apa kata doc? Saya disyaki .....xnak bagitau.... takotnya. Saya kene ambik darah. Untuk buat ujian, tomorrow atau next week baru tahu keputusan. :-( Saya dah siap2 kan diri, redha apa saja musibah yang melanda. Macam-macam bermain dalam benak fikiran ni. Yelah, saya bergaul dengan bermacam-macam jenis orang di luar, yang mungkin ada jangkitan. setiap bulan, saya mesti keluar untuk sesi bersama masyarakat. ish.. nauzubillah min zalik. doakan saya sihat ye.

p/s: Bermulalah kehidupan makan ubat.

2 perkongsian

  1. Anonymous Says:
  2. syafakallah!! buzy 2,buzy jgk..ksihatan 2jgela..haisshh

     
  3. haisshh...shommm...
    ujian besar buat diri.nk buat camne.:-))

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor