"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

AGD Foundation Student Coordination Council 2010/2011

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Saturday 19 February 2011

Bismillahirahmanirahim...
Kalau tak disebabkan program, mesti tak terupdate blog ni.haha. Saya suka update blog dengan ala2 buat report program, dan baca artikle kat blog2 lain. Ala, bukan selalu buat camni, (walaupun tiap post ad).huh Kawan bilik selalu tegur saya duk mengadap blog , "blogging la tuh", "sempatnya update blog dia". haha, Saya tahu apa yang saya buat, saya cari ilmu, perkongsian sebenar. Bukan saya berfacebook pun (saya takde facebook)hehe.

Eh, panjang lak huraian. Gambar kat atas tu ialah sedikit gambar Annual Grand Dinner FSCC. Kalau nak tanya fscc tu apa, biar saya jawab terus. FSCC tu adalah wadah yang menjadi payung kepada semua wadah2 lain dan semua pelajar. Dalam bahasa melayunya ialah perwakilan pelajar la. Alhamdulillah, selepas berhempas pulas, berkorban, bergolak gadai, sampai jugak ke penghujung tahun. Dah nak abis amanah ni dipikul. Kami masih belajar, dan niat kami adalah untuk belajar. Maaflah kalau banyak kekurangan. i.Allah, oleh kerana ini adalah kerana belajar, perlulah ada kemajuan nanti kalau kami2 ni berorganisasi lagi.

Opss, kebanyakan orang tak suka post yang panjang2, berjela2. Termasuklah saya. So, saya pendekkan jelah. Sekarang tengah hangat pengundian SRC di Gombak dan hangat juga kami2 bekerja untuk baktisiswa hujung sem ni. Teringat kat SRC yang kene simbah cat merah kat OR diorang. Saya tak terkejut pun bende tu jadi, sebab saya selalu je kene blame kt sini. huh. biasa lah tu. Manusia ada hasad, ad syaitan dlm diri mereka. Baik2, Last, kepada yang berexam, selamat buat yang terbaik. i.Allah, usaha dah hebat, tentu result pun hebat.amin.

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor