"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Bawa adik2 ziarah PERKIM Ibu Pejabat

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Wednesday 23 March 2011

Bismillahirahmanirahim...

Setibanya di UIA selepas pulang dari Baling, Kedah. Saya merancang untuk ke Ibu Pejabat PERKIM untuk menghantar barang2, gambar report program dan memperkenalkan pimpinan2 baru kelab PERKIM UIA PJ kepada semua staff2 dan tulang belakang kami disana. Alhamdulillah, sempat sehari di sana. haishh, jadi pemandu pelancong pulak saya ni. Takpelah, last chance untuk adik2. Malamnya saya akan balik ke TRG pulak bersama adik kandung saya.

Ada adik perkim yang berkata: "susah jugak jadi penasihat kelab ni kan." Saya hanya membalas, tu adalah tugas saya, walaupun takde dalam skop kerja. huh Saya akan bantu semampu mungkin, selebihnya mereka perlu berdikari. Urusan di UIA saya ajar, urusan di ibu pejabat pun saya cuba ajar memandangkan tiada seorang pun yg dibawa pimpinan lama ke sana..

Pertemuan dan perbincangan serius dengan pengarah dakwah disana, Haji Hanif dan Kaksu. Sempat adik2 ni bincangkan program2 akan datang dan alhamdulillah, ada special program yang dibagi oleh pengarah kepada mereka. tahniah!

tak tahulah kenapa perlu ambik gambar kat sini.haha
bersama staff(duduk)
tanya2
saya ada urusan lain =)
fokus mendegar penerangan
wakil kuis pun ada
haji Hanif dan Ustazah Su
jumpa abah, makan & pulang

2 perkongsian

  1. amirah.rubi Says:
  2. =.=

     
  3. Ada masa lagi untuk mirah pegi.haha

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor