"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

International E kod untuk Emulisifier Lemak Babi

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Tuesday, 23 March 2010

E100 E110 E120 E140
E141 E153 E160 E161
E210 E213 E214 E216
E234 E252 E270 E280
E300 E301 E325 E326
E327 E334 E335 E336
E337 E422 E430 E431
E432 E433 E434 E435
E436 E440 E441 E470
E471 E472 E473 E474
E475 E476 E477 E478
E481 E482 E483 E491
E492 E491 E492 E493
E494 E495 E542 E570
E572 E631 E635 E904
E920

10 perkongsian

  1. sYaFuaD Says:
  2. Salam.. Btul ke ni? ade x artikel yg mnulis pasal emulsifier ni? Nk tau kesahihan sebanar.. Syukron..

     
  3. marzuqi Says:
  4. ni adalah hasil kajian selama 30 000 tahun dahulu.haha.takdela..ni forward msg org bagi..dh trsbar luas..dari penelitian barang pun, yg ada kod ni bnyknye mmg meragukan dh dari luaran..syubhah perlu ditinggalkan kan..

    McDonald tu perlu di banned gak.

     
  5. sYaFuaD Says:
  6. Hmm.. Kalo syubhah, wajib tinggalkn.. Tp, byk kot makann yg ade emulsifier kat Malaysia ni..

     
  7. marzuqi Says:
  8. so,nnti ko besar2 atau kawan2 ko jadi boss, menteri, tolonglah 'rawat' bende ni sume.supaye kite selamat in de future.

     
  9. sYaFuaD Says:
  10. InsyaAllah.. =)

     
  11. marzuqi Says:
  12. moga insyaAllahmu itu benar nnti.=)
    p/s:hamper abglokman dpt kat asdaf, separuh makanan dibuang gitu je,sbb check2 ad bende2 nii sume.tapi abglokman mmg tak makan,dia bagi kat kitaorg trus..hehe

     
  13. makanan halal penting sebab akan jadi darah daging kita dan boleh mempengaruhi tingkah laku seseorg

     
  14. marzuqi Says:
  15. jauhi haram..b2 masak nasi utk akh, lapo lok rase..

     
  16. nasi ayam je ada.....kjp Akh...b2 nak minta nasi dgn cik ayam tu...

     
  17. marzuqi Says:
  18. ayam kfc 4 ketul dik..cpat skit!

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor