"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Cuti PLKN YEhAAA~

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Monday 26 January 2009

25Jan-1Feb..tempoh aku bercuti.hurm, best jgk cuti seketika sblum aktiviti fizikal yg lebih drastik muncul buka sem kkgi..tapi aku rase biase je, balik PLKN dgn x balik pun same je,mgkin biase dh lari dari rmah kut..haha. sblum cuti,kitaorg disajikan aktiviti yg ditunggu2,flyfox, jungletrkg, krafhutan, rentas halangan..buka cuti ni, kitaorg akan disajikan kayak, futsal/b.jaring, tali tinggi,tali rendah, menembak dn mcam2 lagi.yg aku tunggu menembak, walaupun dh masuk menembak 2 taun lpas kadet polis nyer cite dgn 21peluru hidup, rase x puah ati, sbb? sbb bnyk tersasar~ adoi..kali ni nk ejas btul2..
buka cuti ni jgk module kenegaraan dgn khidmat komuniti berlangsung, yg aku tunggu khidmat komuniti, mintak2 dpt gi rumah org tua, terkenang mase CharityClub punye citer gi rumah org2 tua saadah. awal2 lagi aku dah list kan ape yg patut aku buat mase cuti seminggu ni..hahaa, dlm 30lebih jgk bende aku nk buat,jadi x jadi wallahualam..tapi,arini dh aku buat skit2..
bkan ape,PLKN suatu program yg kalu buleh aku xnak pegi..tapi terpaksa~ org ckp ala2 terpaksa, buatla yg terbaik~ kat sane selain pangkt dibagi utk jalankan tanggungjwb, amanh yg len perlu dipkul iaitu dlm soal dakwah..insyaAllah~

baru aku sedar, kat dunia luar mmg mencabar lagi, kita yg duduk kat skolh agama ni bernasib baik sangat2, ditarbiah setiap mase..ni pun aku dpt dari pegalman dan aduan pelatih2/sahabat2 kat aku..moga2 dorg dpt hidayah~

dlm sbln aku gi ni, aku dh pandai senang seni..atau poco2,ntah ape2, adoi mmg ssah nak ikut, badan keras cam kayu. tapi terpaksa jgk~ kawad tu okay la jgk, aku mmg suka sbb melibtkan disiplin kumpuln..hurm, hrp2 la matlamat PLKN aku dpt tolong capaikn utk negara..aminn..

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor