"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Hari ini dlm sejarah...

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Saturday 31 January 2009

30Jan09,0916p.m
sebak aku berckp dgn seorg ustz jga bleh dktakn senior aku...berckp mengenai masalh aku, masalh sahabat sahabiah dan yg umum mslh dunia..tpi aku fokuskn prbualan kami mgnai mslh2 sahbat sahbiah seusia mahupn sblknya disamping Palestin...seorg ustz dari dungun, xpenh aku kenali sblum ni tpi tdi, talifonku berdering dn aku menjawabnye, berbual dgnnya sprti sdah sekian lame aku mengenalinya...hurm, penuh dgn nasihat setiap perckpannya...aku terharu~
sbnrnye tujuannya hbungi aku ada satu perkra pnting...aku diplih utk mask satu badan dakwah, alhamdulillah~yg pling aku tunggu2. dlm aku diliputi mslh, ad prkara gembira yg dtg, sungguh!!,wallahi,Allahuakhbar,Allahuhakim,Allahurahman,Allahurahim..!!

aku harap aku dpt bagi komitmen dlm program badan ni..insyaAllah..."enta x perlu risau,ana akan usha enta, enta pun mestila kuatkn diri, nk dakwah tak kira mase, enta boleh, insyaAllah"..kata ustz tu sprti biasa-biasa...jwbku,tapi ana ,ustz....iyea,ana phm"dkwah bkn ustz,ustzh saja yg bolh,mkna dkwah pun termktub,org yg berilmu mnyapaikn ilmu kpd yg len, jdi sape yg ade ilmu, sebarkn ilmu, jgn jdi sprti org yg ada ilmu tp buat2 tak tahu, itu tak berbaloi nmanya" kata ustz tu bertubi2 utk mmbangkitkn smngat aku..aku mula bertenang~ucpn tdi dslit2 dgn panduan dan nasehat2, baik btul ustz tu.. barakhallah..

*utk post ni,gmbr adlh hiasan sahaja...

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor