"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Klik2! Istimewa di PLKN dulu...

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Saturday, 28 March 2009

Salamualakum, ingat x dapat dah nak ambik pic dgn baju celoreng PLKN, tapi Tuhan bagi peluang jgk aku ambik walaupun kamera xde bateri, ( x guna pun kat PLKN)..ntah sbbpe jadi x minat plk ambik gambar kat sane, tp bila dapat nset, x terpakai plak baju celoreng...hurm, nk pakai saje2 buang tabiat namanya... ni pun ambik dgn sahabat punya kamera.. nasib baik~
p/s: yg lain mgkin diupload dlm fs akan dtg..
p/s: segak jgk pokok kat blakg tu eh..ape2 ajelaa..

1 Responses to Klik2! Istimewa di PLKN dulu...

  1. akhmarzuqi Says:
  2. syok sendiri sekali sekale ape salahnya..
    kenangan PLKN sekali je dlm hidup..
    kalu nak yg kedua jadi ustz kat sane la kut..

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor