"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Kenangan

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Tuesday, 21 April 2009

Anak murid teacher. Dari kanan, aku, azim, muzakir, njmi, amy, siti, athira bersama Teacher.
p/s: xde idea utk post kali ni.maaf.

8 perkongsian

  1. IelaJunsu Says:
  2. sape o?
    tu teacher akh mase bile?

     
  3. akhmarzuqi Says:
  4. org la..
    ke iela nampak ape?
    tc mase blaja...(^_^)

     
  5. IelaJunsu Says:
  6. mmg lar org, sbb tu ambe kate 'sape'
    ye lar, ke akh kije doh....
    akh blaja mne mase tu?

     
  7. salam.. saje nak tinjau2..huhu(^_^)

     
  8. salam.. saje nak tinjau2..huhu(^_^)

     
  9. haha
    salam
    blajar kat mana nih??
    oooh
    marzuqi ada ambik klas rahsia mase cuti baru ni ehh
    mana aci
    tak kabor pun ke orng
    >:(

     
  10. hehe Says:
  11. lol
    hate BM
    dok nmpok pun katner nak bagi comment
    tukor English lah
    doh blajar doh English
    huhu
    dok amal
    haha

     
  12. akhmarzuqi Says:
  13. tuisyen la bro..
    yela2, dah tuko..
    bagus gak cadangan bro tu..
    mekasih...

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor