"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Ulangtahun Kelahiranku...

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Sunday, 26 April 2009


Assalamualaikum...
Terima kasih la kat sape2 wish tu, moga-moga dirahmati Allah. Maafla, tahun ni saya x se-'caring' tahun lepas mungkin, x wish befsday setiap budak2 website komuniti skolah. takpela, masa lom tamat agi, ingat nnti wishla yerk...
Maknenye umo dah 18taun, maka amalan pun kene sehebat umo la kan. itula kehidupan..

8 perkongsian

  1. Anonymous Says:
  2. salam...qie,epI b'Day ek.... smogE pnJg um0 n muw0h rEzqie..gD LuCk iN wHat eVa u d0 k! k r...sEnyum s0kmo dEh!...dadaaaaaaa.....
    -('',)nad..-

     
  3. akhmarzuqi Says:
  4. terima kasih..
    saya tak tahu befday nad,
    jgn terasa kalu x ucap nnti..:x

     
  5. kodi Says:
  6. haha
    salam
    happy belated birthday
    dok tahu pun biler
    pakat kater je
    hahah
    anyway happy birthday
    turning 18 huh
    kena jage tuh
    boleh bunuh orang doh leni
    hahah

     
  7. mende pula akh amir ngarut,
    akh qi xdk bakat dlm bunuh membunuh ni,
    bunuh tu hobi saye,
    bunuh nyamuk je...

    akh,cukup dh duit
    lame duk ngire duit, ni baru sudah
    tapi masalahnye pedang pula x jumpe
    (garu2 kepale)

     
  8. akhmarzuqi Says:
  9. tq to all..
    beli dekat mydin mall.

     
  10. IelaJunsu Says:
  11. ambe ade pedang along... nok?

    akh, buleh banyok x adioh?
    kalu ade hok x buke agi, bgi ke ambe se

     
  12. amir robot ngarut
    hahahaha.

    iela skill promotew pedang dier ya xlaku
    hehehehe
    mcm2 la sorang2

     
  13. happy belated besday.. sorry 4 late wishing!!!

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor