"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Free Airtimes dan Besday.

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Monday 27 April 2009


Since saya guna maxis ni, (hampir 4 tahun), this is first time maxis bagi free airtimes untuk besday saya..taktaula mula stat kut. we can make panggilan to all maxis numbers, boley caye ker? actually, saya dah try. :-x

Dengan kesempatan yg ada, saya call nombor2 maxis dlm phone buruk saya tu. tak disangka2, ramai diantara mereka yg saya call adalh chinese.huh, kawan2 kem dulu, ahkang, she lein, tan, xia king(macho), Dc and sam., Yg melayu ala, erm, afiz, arshad, alef dll. ramai lagi tu..

Tapi susahla nak cakap dgn dorg2 chinese ni, espically yg tinggal kat Pahang. bukan tak pandai cakap Melayu, kurang fasih, yg lebih sediy, english pun kurang. patut pun ad 'org' yg tak sokong PPSMI eh. huh.rakyat malysia,tp tak pandai melayu.

crite sal Dc, sian kat dia, his father passed away. Sam plak baru pindah,pindah ke Melaka, baru je pindah, sian plak tinggalkan kawan2 kat pahang. dulu suka sangat pakai tangkal kat tangan, kat tengkuk la.. puas disoal, for prtent dari hantu jawabnye. semenjak sien, kawan chinese dia nampak 'kelibat' kat dorm dia.huh.macam2.

Tan dgn Xia King@macho, sibuk dengan sekolah, katanya buat kem untuk junior. bagus2, Dorg skolah kat Smk Triang lake. yg lain nak cite, afiz dgn laptop barunya, ergg, nak juga satu!?!?, arshd dgn alef, masing2 crite sal keje dorg kat bandar dan airport.jadi cashier.letih, bosan, x best..huh.nak keje sangat kan, terima la.actually mgkin kita tak layak agy untuk bekerja, study lu.

apapun,bagus seme kawan2 saya.ingat, kawan yg baik saya takkan lupakan,never! kalu boleh nak call semuanya, tapi yela, maxis dah khaskan free airtimes tu utk ke maxis je. kalu dpt to all number, mmg semua saya call. hopefully, kawan2 tak kira chinese ker, indian ker,,khadazan ker, melayu ker, takkan melupakan kawan. taknakla just kawan masa gumbira je, kawan masa sedih takmoh dah. abies camtu je.buatpe, baik dari awal takyah kawan. pastu jgnla plak jadi kawan yg 'makan' kawan. xdapat nak nyimpan rahsia skit, bukan tu saje, mengiabkan kawan plak.yg tu mmg saya benci, dah takpernah saya benci org selain org yg suka menyampaikan fitnah.

besday kali ni mmbwa seribu impian. azam nak berubah tu mmg tiap kali adew.nak tukar personaliti?camne tu.hanya diri je tahu.sekian.


0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor