"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Lampu dan Kek...

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Sunday, 12 April 2009

  1. Tanpa lampu, bergelaplah malam, bukan tiap2 hari nak sambut earth hour... dah 2 hari aku tido dlm gelap, haha.. x biasew, skrg lampu jaga dah sihat...
  2. kek2, aku dah cakap adek aku mesti buat kek nyer kalu dia balik minggu nie.. hah, nah! pandang je kek dia buat, mmg la sedap kan, xkan x sedap adik aku buat... tengok abg la..

  • nie yg baru disediakan, panas lagi.. tapi xde gubahan la, alang2 nak makan..
  • ni yg telah dimakan, minta maaf kalau terseliur...opps, jaga2 pisau, ada org takleh tengok pisau, alergic katanya..

3 perkongsian

  1. sedap nguh la.
    lme xwat kek
    aiseh
    jap2.
    "mie!!!.jom kite wat kek!!.abey nk mkn kek!!"

    hahaha ;)

     
  2. IelaJunsu Says:
  3. kek~
    akh makan x tinggal doh ke org
    makan sorang jer... kurang asam tol
    lame x makan kek ><
    choco cake~

     
  4. akhmarzuqi Says:
  5. laa..adew lagi nie..
    dtg la rumah...hahaa..
    don wori, islam mengajar kita layan tetamu at least 3 ari, iela dtg sebagai ttmu akhy layan..
    kalu dtg sebagai penculik..akhy tembak..haha..

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor