"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

cerita hari ini.

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Wednesday 29 July 2009


sakit kepala aku dah menjadi2, aritu dekat rumah ia start, skrg kat kampus pun mnjadi..ape mslh nie..yaAllah aku hambamu yg kerdil,jauhkan diriku daripada sebrg sakit2. mgkin x cukup tido atau rutin harian yg berubah scara mengejut.itula aku,suka buat perubahan mengejut, yg jadi mangsa diri jua...tapi itula aku.

sabtu ni akak aku nak balik trg, dia ajak aku balik, tapiii..ala tak ley la plak, ade asgment, competition, test dan mcam2 lagi..hurm, takpela. lain kali la kot.abg aku tak balik, dia still sibuk dgn keje, tapi aku ade tunggu sesuatu yg istimewa dari dia.hehe..slm dia call, 'bende' tu dlm proses. bukan laptop,laptop yea jgk tapi tu sem 2 nnti,abg tak bagi lagi, biar dulu..rase susah skit marzuqi!hehe,tu aku yg cakap lam hati.

stat je buka cuti mid-sem ni,aku cbuk dgn latihan,class.nk tak nak,kene participate, tu tujuanku dan minatku.kalau miss, xjadi la minat la gitu. mula ni jgk, adek aku bagi guna nset dia,hehe..sony ericsson.besst. woo.

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor