"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Demam la..huhuu...

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Wednesday 5 August 2009

Salamualaikum..
post kali ni nak cite sal demam, asal lak?huh, sbb skrg ni influaza,H1N1 merebak teruk di Malysia. yg bahaye nye, skg aku kat tegah kota, kononnya.tempat stategik org2 luar, asing dari negara lin, palncong dtg. cuak gak sal berita ni. .ingat je nak duduk dlm bilik, x nak kuar2..


semalam aku takleh tido, dari pukul 2 pagi hingga 5, aku terjaga je..tak tau buat ape, quran jadi pendamping, Alhamdulillah, aku dekat dgnNYA. keesokkan hari, aku bangun dgn selamba, mcam biase, semua roomates cadang nak puasa sunat, aku yg tak tido ni, lena kejap dah dikejutkan jam 5 lebiy..bangun jela, pastu minum air kmudian tido balik..bagun nk pegi kelas, aku dah rase pelik..

[majoriti dah pakai topeng ni,nsib baik free je]

Badan panas sejuk tak tentu. masuk petang, badan aku rase sejuk giler.satu selimut mmg tak cukup. aku tdio sampai magrib, pastu mlm tu plak ade training. aku gagahkan diri pegi training tu,abis suare aku kat situ..dah mula sakit tekak, tapi rase segar skit.tapi time balik je, dah rase pening, kaki dah sakit nak jalan, balik je...aku terus tido.penat.. kesokan, hari ni la, aku pegi kelas cam biase, rase kuat lagi.. tapi bila abis kelas jam 10 pagi, letih dah dtg, rase cam beban sangat, aku tido smpai zohor..

2ptg aku gagahkan diri ke kelas lagi, set dlm minda, kene kuat, aku taknak cuti,MC, taknak tinggal kelas, itu tujuan aku, hurm, lepas kelas abis jam 3.30ptg, aku terus ke klinik, jumpe doktor.Alhadulillah,bukan yg ditakuti ramai, cuma demam dan batuk..dapat ubat, aku makan btol2, tawakkal. tak nak sakit, takut! huhuu...

3 perkongsian

  1. fAriHaH Says:
  2. semoga cepat sembuh..sakit pghapus dosa..:)

     
  3. :: private:: Says:
  4. training ap?

     
  5. betol, penghapus dosa kecik kita..
    dah bagitau kan,
    hehehe..

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor