"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Macam macam!

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Friday, 24 July 2009

Bismillahirahmanirahim...

Semalam solat hajat kat rumah sepupu a.k.a ayah dia pak sedare aku.huhu..utk permudahkan perjalanan kami esok ke kuantan..dia dah nak kawin.syape?sepupu aku la tu.tapi, malm tu jgak aku kene naik bas, balik Pj.sempat ke balik utk ayah hntr aku naik bas huh?abg cakap sempat.dia yg bawak, lagipun dia dah biase ke kuantan, dah jadi tempat berehat dia mase blajar dulu. huh.aku pun sokong la, hehe..nak pegi tngok sepupu ni kawin.nnti kan kalu aku kawin,dia baru pegi jgk sbb aku pegi dia punye majlis..huhu... .......... x sabar nak balik kampus..mase mula2 masuk aitu, niat dlm hati, agar aku slalu dlm jemaat, wlaupun x sepenuhnye tapi aku akan mencuba.sbb tu la kata2 aku mase last meeting BADAR K.Gambang.takkan aku x buat ape yg aku kate kan.x amanah la camtu.bukan aku!

..........

[Debat mase GPDP kem,budak2 bilik sendiri, segaje cari hal ambik satu blik debat]
ape la budk2 bilik aku bwk balik kampus ni.huh..x sabo nak kongsi makan.huhu..aku effi dah tempah keropok lekor..x taula tahan ke tak,ko makan je la effi asal leh makan kan.huuhu..

.......

-thamatz-
p/s:nti ade gambar kawin tu,aku upload.hehee...

7 perkongsian

  1. fer Says:
  2. salam..sejak bila adik pakai spek??ker bukan gambo adik 2??hmmmm...nice..napok educated..:)

     
  3. uwmaisarah Says:
  4. sokong2

     
  5. akhmarzuqi Says:
  6. dah lama saye pakai kak..
    taun lepas..
    tapi saye tak shuke pakai sbnornye..
    x best..
    tapi kene pakai jgk, nak2 mase blaja..
    huhuhuhuu..sedih..

    sarah sokong ek..huhuu...cantik blog sarah..

     
  7. IelaJunsu Says:
  8. muke akh napok mcm org tue haha
    ingatkan sape td

     
  9. uwmaisarah Says:
  10. sokong 98%..hi3
    xpe kn akh sarah sokong?
    hihi...macih akh~

    iela,dok knl pa..haha

     
  11. ahaha.
    comel nguh gmbo bwh skali
    hehehe ;)
    ohh akh yg cute (lme dop pnggil.hehe*

     
  12. IelaJunsu Says:
  13. dh napok laen....
    dulu tgk akh rambut xdop ane
    ni rmbut semat doh
    cmpur ngan spek,
    x knal ar hahaha

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor