"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Selamat Hari Lahir kak!

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Tuesday, 21 July 2009


Kepade Nur Farihah, Selamat hari lahir yg ke 20-1=19! Tua dah die..huhuu.. minta maaf sbb aritu terlalu awal ucap hehe..sbb kak punye besday tu saye cbuk exam, same gak kak kan, exam gak.. tu la pasal..hehe.. ape-ape pun saya x lupa bsday kak tu. semoga panjang umur,dimurahkan rezeki olehNYa dan berjaya dgn yg dihajati tu.:flower:
Kak, pasal hadiah tu nnti kak balik Malysia btau lah..saya blanje makan..tp aiskrem je la..kih3.:makan:
walaupun kak dah tua, tapi kenakalan tu cam umo 10 taun lagi. kekalkan untk suami tercinta nnti yerk..
:violin:
lastly, nak pesan cam kak pesan saya tiap hari, jaga hati, jaga iman ,jaga diri dan semuala..saya dilupa jangan! okep.

1 Responses to Selamat Hari Lahir kak!

  1. fer Says:
  2. amboi..pandai ea..maner boley aiskrim jer..nak bnda mahal..huhu..19 x tua ag la..huhu..anyway,thanx 4 da wish 2 ea..:)

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor