"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Pantasnya masa.

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Tuesday 21 July 2009

Salamualaikum...
sedar tak sedar dah lame x post kat blog ni, hampir dua bulan agaknye la. tu la pasal, bukan taknak, cuma masa yg cemburu dgn kite.. hari ni aku duk rumah, mulai 18july hingga 25july, aku cuti kat rumah.yeah! ni ayat member2 satu kelas aku. rindu kat mak tak terkire, dlm seminggu 3,4 kali call.kadang2 sehari 2,3 kali br'cakap..huhu..aku nk mak tahu, aku slalu ingatkan mak walaupun aku duk jauh2.. bkn jauh mane pon,jarak 5,6jam je.
cuti dah abis 3 hari. balik rumah ni, byk rancangan nak buat, slain nak buang sisa2 kenangan lama, nak tanam pokok bunga. hahaa..tupun kalau ad modal org lain bagi..ikan aku bela aritu pun dah besar kat luar sane..huh,nnti boleh la makan, ikan keli, favourt ayah,adik dgn aku skali. ngail kat situ pom boleh.
sekian je la buat waktu ni..ingat nak post somethim tpi gambar tak sampai agi.len kali kot..


:minimo_04::minimo_22::mercun2::naikmoto:

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor