"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

dari minda ke tulisan.

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Friday 28 August 2009


Bismillahirahmanirahim..

this weeks,aku ada 2 presentation.and my friends and i hv done it! first presentation hari rabu and second khamis. preparation nasib baik dah lame buat. keje dengan girls ni dah semakin ok, tak seperti awal2 dulu. segan, x percaya semua ada lam diri. skrg dah ready. must do it.

nak beli baju raya lol. hurm, aritu call mak cakap nak beli baju raya sendiri. nak raya jugak walau tak sampai 2 hari. aku akan balik KT 11 sept malam, itu revision periods, tingga beberapa hari lagi. i means 2 minggu lagi. tak sabar nak balik, dahlah 31 august x jadi balik. bajet x cukup untuk minggu ni.

tiap hari ramadhan ni seperti hari biasa aku, cuma malam aku, lebih terhias dengan terawih dan tadarus. alhamdulillah.

weekends ni plak takde rancangan yg rapi lagi aku buat. tiap weekends sepatutnya dah dirancang. erm, dah ade satu rancangan nak pergi beli belah. tapi ada masalah dengan siapa aku nak pergi? ada kawan serba salah nak pergi atau tak, aku pun rase mcam serba salah. kalau tak jadi minggu ni, minggu depan la kot. tengok keadaan.Dan teringin gjak nak berbuka kat luar.insyaAllah.

jap tadi aku temankan seorang teman ke muamalat bank di seksyen 2. perjalanan kami just beberapa minit, dekat benor.jalan kaki pun aku rase boleh, tapi bulan ramadhan ni, nak letihkan diri dengan jalan kaki rasenye tak berbaloi. kitaorg pergi ke bank, tapi dah terlewat, jam menunjukkan 4.15 lebih..ntah berapa lebih tu, ni menandakan pengeluaran atau proses lain selain masuk duit tak dapat dilakukan lagi. mungkin itu law bank..

malam tadi, aku berbuka sorang diri dalam bilik. semua roommates dah kuar jejalan. tapi takpe, tak kisah pun..sekian..dari minda ke tulisan..

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor