"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Selamat Menyambut Ulangtahun Hari Lahir!

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Wednesday 26 August 2009


Kepada sahabat,
Perkenalan kita hanya sesingkat setahun,
tapi kurasakan kau sudah kukenali sejak kecil.

bermain-main basikal bersama,
berlari-lari berkejaran di tepi sungai.

Ingat dahulu, kita sama-sama membantu sama lain,
Kita sama-sama bersemangat dalam pelajaran,
Kau kongsikan nota padaku, juga sebaliknya.

Ingat lagi dahulu, sewaktu itu aku menjadi ketua,
Kau kurasa seperti penolongku yang kedua,
Walaupun sudah tentu ada penolongku yang dilantik semua.
Kau kongsikan ideamu padaku,
Aku gembira tiap kali bila ada kau membantu dalam memberi idea.

Sahabatku,
Kadang-kadang kita bermasam muka,
Aku tahu, mungkin aku yang terlalu beremosi dalam menjadi ketua.
Tapi aku ingin kau tahu, aku inginkan organisasi yang paling, paling dan paling mantap.
Itu tujuanku!

Kau, aku sanjungi, walau sekarang kita jauh utara dan barat.
Selamat hari lahir, sahabat! (the shining pearl)
Semoga kau dengan arah hidup yang dirahmati,
Semoga kau dengan langkah kau yang diadili,
bijaksana dan sopan itu sentiasa.
Selamat menyambut ramadhan al-mubarak!

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor