"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Weekend ni, orait je!

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Friday 14 August 2009


Hari ni JUMAAT!

tapi semalam...

SELAMAT HARI LAHIR KAK ma! 13 Ogos.

Sepatutnya aku hadiri satu Kem, Kem Fasilitator kat Kem Lagong, Selayang. huahua..tak dapat pegi. sbb pertama mak ayah tak bagi, kedua kesihatan, gastrik lol.kenape? aku dah makan la, cumaaa x terurus dgn baik kot. sibuk? mungkin.

semalam dia serang aku, teruk sangat sangat.. perit btol. aku tak tahan. aku tidor je. pegi klinik, ambik ubat.makan ubat, minum air soya. hurm..mmg terasa ujian kali ni. sampai kat kepala, kaki semua terasa..bayangkanla..

smlm banyak program aku x dapa hadir, meeting comittee, talk ad-din. 17 ni ade talk addin plak. yg aku ecited nye sbb talk tu dari Marwan Bukhari..senior aku kat DQ. waww..nak pegi.mesti best ni. tajuk pun best.tapi tak ingat la.nnti tngok balik.

hari minggu ni, oleh sbb xdapat hadir kem, aku tukar rancangan balik ke Shah Alam.enjoy weekend dgn anak sedare kat sane. kkgi puasa daa..hurm..orait, release stress,sakit kat shah alam lok..mlm ni pegi.oh yeah.

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor