"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Iftar Bersama [Adik-adik] Komuniti Website + Barbeku[BBQ].

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Saturday, 19 September 2009

Ramadhan kian hampir ke penghujung. Tapi, perjalanan waktu tak dapat dihentikan. Hari demi hari, detik demi detik ia akan tamat jua. Baru-baru ni, dapat la jugak aku jemputan ke sekolah, iftar bersama adik-adik komuniti website. Sronok la jugak pasal dapat ke sekolah kembali walaupun sekejap. Yang lebih sronok dapat eratkan silaturahim dgn adik-adik, junior aku semua. Waa, gempak sakan nampak. Mujolah ada org semangat tahun ni, ada lah jugak aktiviti korg.tahniah2.

Aktiviti stat lebih kurang jam 5 lebiy, dihadiri oleh beberapa 'org kuat' komuniti website sampai jam 11 malam.haha..x taula nak cakap apa, tapi sedar2 dah 11 mlm. Sir Halim sedia menemani dan menghantar anak-anak buah dia ni. Terima kasih sir. Pak Guard pun nasib baik sporting. Bagi masuk kwsn skolah.haha.Xde ape nak diluahkan dgn tulisan, hanya yg pergi tahu pe makna ukhuwah. Aku sayang sangat kat adik-adik komuniti nie.cam adik aku sendiri. Harap trip komuniti beraya kat rumah sir menjadi plak taun ni. itupun kalau x bz, n sir ad kat rumah ye.

[cam kump. nasyid lok. ad bakat ea. doa2 ye.cntik banner kt asrama ni.]

[race to solat.no komen.]

[gEng Barbeku, nk gitau tukg pangang ayam je benonye.]


[Antara yg hadir. ak sowg je senior.huh. tapi tak kisah. bagus pe.taun dpan jemput lagi yerk.]

2 perkongsian

  1. LeEvs! Says:
  2. huhuhu..sory x upload gmbar lg..
    nk g upload la ni yep..hehe

     
  3. akhmarzuqi Says:
  4. takpela..
    xyah sush2..

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor