"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Besday Budak Baik.

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Friday 5 February 2010


Baru-baru ni sempat sambut besday keluarga Perkim, Hidayah dan Shahirah. Time pergi rumah kebajikan aritu dah sambut dalam bas, malam keesokkan ada majlis la plak secara kecil-kecilan. Huhu.brothers nyer keje ni. Tapi aku dating separuh dah kek habis, datang awal xde orang, pergi program lain dulu, balik semula majlis tu, dah separuh kek. Takpelah, asal ada tunjuk muka, semangat kat 2 orang yang diraikan tu.

Sekarang adalah antara minggu-minggu last sem ni. Agak suram bagi aku. Exam akan bermula minggu depan, doakan kejayaan kami. Minggu ni students sibok dengan dinner-dinner, program dah xleh buat time ni,xkan dilulus, pre-register sem 3 dan booking roommates, mahallah dh dibukak time ni, banyak bende kene buat, bekejar-kejarlah dibuatnya. Aku taknak kehilangan kawan, taknak jugak terkawan dgan kawan yang negative. Kali ni aku kena filter betul-betul. Kenapa taknya, kawan adalah orang yang paling dekat dengan aku sekarang. Tapi takkan cerewet sangat aku, camni xelok jgak .Sepatutnya aku kena jaga diri sendiri, itu yang lebih baik!

Baru-baru ni jugak ada meeting dan gathering skali bdak2 batch aku dengan batch lepas, batch 07 dan 08. Bertempat di MidValley. Tapi aku tak dapat melibatkan diri sekali lagi, program yang memerlukan aku kat Gombak lebih awal menyapa aku pergi. Kene hantar wakil jugak, Talhah dan kawan2 lain pergi kot. Rasanya meeting bertujuan program di sekolah nanti bulan 3. Rindu kat sekolah plak, rindu kat junior2 aku.

Betol, rasa cam suram je kali ni, mngkin dah nak abis sem, kelas pun dah takde.Tinggalnye minggu ulangkaji. Ataupun mungkin agak jauh dariNYA. Rasa nak balik kampong,TRG. Weekend ni rasa je nak balik kampong, tapi akak aku dah bagitau dia nak balik dengan akak aku sorg lagi raya cina ni. Pe lagi, join skali larh, free pun free. Takdenye 90 ringgit aku habis.

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor