"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Taaruf Week For New Students | Aku kembali.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Saturday 19 June 2010

Bismillahirahmanirahim.
blog, asif jiddan tak dapat bagi perhatian sepenuhnya. Semester ni awalnya sangat kelam kabut. Hanya dapat cuti semester selama 6 hari / 2 minggu lebih. Awal semester ini aku mendapat tugas sebagai committee taaruf week(TaWe2010). Itu adalah kerja | sbb dapat gaji. Takpe, sebab nak perkaya ilmu dan timba pengalaman punya pasal, redha jelah. Taaruf Week 2010, Residential, Discipline and Welfare | (
RDW) itu biro aku. Bertugas dengan sahabat2 satu biro ni sangat puas hati. Yup, walaupun Biro ni sangat memerlukan kekuatan mental dan fizikal yang istiqomah, semua sahabat dapat bertugas sampai habis, ke final objektif.

Menjejak perkenalan, tanashur tersahut | istilah rekaan baru. Ramai dalam kalangan sahabat memang tak dikenali, tapi dalam famili RDW | famili tweet2 kami seperti adik beradik. Mengawal kesemua 3700 lebih pelajar di setiap mahallah, di setiap lokasi event memerlukan kerjasama semua. Walkie talkie dan handset mesti selalu berada ditangan. Perih, letih dalam biro ni malah di dalam managment committee telah mengajar aku banyak perkara | tentang perihal adat syura, musyawarah, protokol, perihal pengurusan universiti dan bayak lagi. Subhanallah! | InsyaAllah aku menuju ke arah memperkaya ilmu dan pengalaman.

Biro Residential, Discipline dan Welfare | RDW
Budak2 buat performance

*minta maaf*

4 perkongsian

  1. assalamualaikum..

    akak dulu tawe09 jd RDW gak..betul2 tough..tmbh2 kena jaga KC time regestration day..
    letih+penat tp bila fikir2 balik skrg..berbaloi.. the best teacher is experience..

    cam ner hidup skrg?da masuk studio kan??

     
  2. w'salam.
    alhamdulillah.dh masuk studio kak.skrg ni duk buat projek dah.doakan kesenangan kat saya.
    hurm, saya masuk RDW, dulu minta lain, tp dpt lain. mgkin dorg nmpk saya kene lead kat RDW kot. mmg btol kata akak, tough. mcam pc plak..urrm, yela kan, terpaksa jaga dan raikan keseluruhan pelajar yang akan menetap disini utk jangka yg lama. dan tambahannya parents pun.tapi ape2 pun, kene kuatkan semangat.

     
  3. same bureau..:)

     
  4. Kita sama2 kerja bawah 1 biro ea..
    Subhanallah...hee

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor