"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Famili | Dia sudah diijabkabulkan.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Sunday 8 August 2010

Barakallahu lakuma wabarakalaikuma...
tahniah akhirnya dapat diijab kabulkan secara sah buat abg aku Mohd Arif baru- baru ini, 25/7. Dia disatukan dgn pasangannya dari Kuantan. Semoga barakah nikah ini sentiasa diawangi hidayah, dan kebahagiaan dari Allah.

Abg aku ni adalah abg yang last dari 3 abg, sorg akak sulong, aku tinggal sorang lagi akak kmudian aku dan adik. huh. maknenye giliran aku pun kire dh sangat hampir...insyaAllah, awal itu barakah. Tapi calonnya masih blom ada.huh..takpe*aku ingin soleh dahulu sebelum aku dapat yg solehah kn''. siapalah bakal sayap kiri yg bakal aku madukan ni.(,")


2 perkongsian

  1. husna Says:
  2. barakallahulahu~
    semoga berkekalan hingga ke syurga...
    p/s: xde gmbar wedding k?

     
  3. InsyaAllah..enti bila plak?
    gambor tak sempat nak ambik lagi.

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor