"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

PC Fair dan Sementojie Gathering.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Wednesday 11 August 2010


Salam keamanan. Baru- baru ni (iaitu hari sabtu, 7Aug) aku dengan kawan2 lama skolah bertemu kasih semula setelah 2 tahun terpisah. 2008-2010.(walaupun dh ad yg jumpe slalu time raya"). Kisahnya berlaku sewaktu aku berjalan2 untuk meyaksikan pergerakan mahabbah day yg dianjurkan kelab perkim kami. Terjumpa la geng2 Rusia dan UIA duk jalan2 nak kuar dari uia. (ntah bila geng2 rusia ni masuk uia tak taula).

Pastu bermulalah perjalanan ke KLCC tempat dianjurkan majlis ni da
n pc fair. Aku tak pegi sekali dgn dorg, tapi pegi lewat skit dgn sahabat dlm bilik lain sbb nak temankan dorg membeli brg2 di pcfair. haiz, aku yg tak penah pegi pc fair kat klcc ni begitu gumbiraa sakan. Pegi2, lapor, makan dulu. zohor dulu kmudian masuk dlm pcfair. ya Allah, kalau aku tau la keadaan pcfair camtu, aku taknak pegi. Pc fair kat trg xla secrowded camtu. Tujuan nak temankan kawan dan gathring. Kalau tak, dh patah balik uia smula.

Berbalik kepada gathering, b4 masuk tempat sesak tu dh jumpa dak2 ni, azri(rusia), firdaus(rusia), muzammir(persediaan jepun), syazwan(uia), asyraf(uia), iqbal(uia), fahmi(mas engineering training centre), syazarul(uia), fizi(unikl), ruzaini(ukm), elly(ukm), aten(usim) dll. Bile berjumpa gak, ade la yg nmpak byk berubah. contohnya aku sendiri. haha.. yg lain still mature rebina.(bkan kanak2 rebina dh). Seronok gak dpt jumpa bila dh lama tak jumpa, mcam2 cerita bleh dikongsi. tapi apakan daya, aku kene pegi ke digital mall dan byk kedai lagi. Aku tinggalkan dorg dgn tagis sendu. ape2 pun, ha
ppy gak jmpe walaupun skejap. nnti raya kita prepare jumpa lagi.insyaAllah..

p/s: ni gambo time terjumpa syamil dan husaini di TS time duit baru dpt.hehehe..jln2.

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor