"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Nak balik TRG!

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Thursday 12 August 2010

Aku nak balik TRG jugak minggu ni!!!
Aku nak skip semua perkara yg menghalang aku balik!!!
Nak siapkan projek hari ni jugak, minta kawan submit esok...
Aku nak berpuasa dengan mak dan ayah...
aku rindu mak dan ayah...

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor