"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Dah abes EXAM!

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Wednesday 29 September 2010

Lepas je abis exam tadi, aku dan kawan2 seangkatan kene panggil untuk suatu meeting dengan Leadership and Student Activities Department. Tujuan untuk last recheck untuk Rafest program. Ada program yang tersangkut sebab MUET la. So, kene filter balik, manage dan tukar title name kepada yang bagus2. Penat gak duk dalam tu. Exam dari jam 9 pagi hingga 12 tengahari. Tapi aku kuar awal jam 11.15 camtu dah kuar. Sebab dah penuh jawab. Insya Allah betol la jawapan aku tu. ameen.

Dah target awal2, meeting start jam 11.30, so, kuar awal skit untuk gi prepare. Huh, ingatkan semua la yang hadir, tapi sebahagian je. Mungkin ad yang dah balik dan ada yang masih exam lagi. Last2 meeting, ad jamuan skit, jamuan raya la kot.

Petang, memandangkan aku dah free dan memandangkan aku tak jejak kaki sekali pun dari bukak cuti lepas ke stad, petang tu, aku turun STAD, buat keje untuk RAFEST. Calling2 orang, manage paper work. Esok ada lagi kot keje. Sampai la aku balik kampung. Tapi bila nak balik??? x tau lagiii..

2 perkongsian

  1. Anonymous Says:
  2. tahniah dh habs exm..mga2 result still maintain..huhu

     
  3. syukran ya akhi/ukhti...
    sape nih?

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor