"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Induksi selesai, sem baru muncul

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Monday 25 October 2010


Bismillahirahmanirahim...
Selesai sudah induksi Rafest hari ni. Induksi yang mengambil masa selama satu hari setengah mulai Sabtu lepas sangat-sangat memenatkan. Macam mana tak penat, lepas induksi, ada meeting lagi sampai lewat pagi. Lepas meeting, sambung kerja dengan kawan2 dalam bilik sampai subuh. Memang "sakit" lah tapi apakan daya, terpaksa kerana hati, fizikal dah lama bersetuju untuk ini.

Alhamdulillah, harap-harap program kali ni berjalan dengan smooth sekali. Program Raudah Festival kali ni saya dibagi tugas untuk menjadi Programme Coordinator. PC dibagi tugas untuk tengok all bout plan setiap society yang terlibat dalam program. Jadi saya dan kawan-kawan pc mesti keep in touch dengan wakil society supaya takde masalah yang timbul sewaktu program nanti. Selain tu, pc juga dibagi tugas untuk membuat forum halal. Hurm, agak interesting forum tu, saya YAKIN. :-)

Petang tadi adalah waktu klimak iaitu semua wakil kena present termasuklah pc. Saya wakil pc, dan presenter yang paling last. Makna disini saya kena tunggu dari jam 10.30 sampailah jam 2.15 ptg baru saya dapat present. Letih sangat2, duk menunggu pun letih. Bak kata orang, "Penantian satu penyeksaan". Last pun last la, saya tak ambik banyak masa, go directly dan saya selitkan dengan pesanan2 supaya wakil semua society or club tak stress dan enjoy berprogram dan belajar. Dua dua dapat kan. :-)

Tahniah kepada mereka yang berjaya maintain-kan result malah yang dapat upgrade-kan result. Syukurlah pada Allah. Ahamdulillah, saya dapat tingkatkan prestasi saya dari sem lepas. Dan azam saya pada sem baru ni atau dengan kata lain, sem last saya di sini, saya nak lebih, lebih, lebih, lebih dan lebih berdisiplin. Susah ker? Saya rasa susah. Tapi saya nak cuba perlahan-lahan. Moga dapat buat azam tu. Selain tu saya pun nak belajar rajin2 dan siapkan PROJEK seni saya AWAL. Subhanallah, memang ni yang patut saya tekankan dari awal.hehe..Saya cuba! insyaAllah. Tolong doakan saya dapat upgrade diri ni disamping dekat dengan Allah. ameen...

4 perkongsian

  1. faqrul Says:
  2. sibuk sungguh kawan aku sorang nie.. selamat berjaya.. yakin boleh.. selamat berjuang..

     
  3. 10 10 Says:
  4. war cam wakil rakyat je...
    hopefully dpt take over najib ^_*..hihihi

     
  5. sibuknya Akh.....
    sibuk...niat betul...dpt pahala...
    badan mmg letih... tp ganjaran kalau ikhlas.....x nampak...
    mabruk alaik ya Akhi!

    kjp je Akh...Akh dh sem akhir skrg...
    moga Allah permudahkan segala urusan Akh...Insya-Allah...Ameen...

     
  6. to fakhrul:
    takdela yop, ambo biasa2 saje..;-)
    demo tu ambo dok jupo agi loni, mano ile.?

    to suma:
    insyaAllah. Kalau ada peluang tu.;-)

    to b2:
    Akh kene kuat, kuat dan kuat..;-)

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor