"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Saya mahu jatuh cinta sekarang!

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Friday 29 October 2010

Salam alaikum...

Saya yakin sangat-sangat saya layak untuk jatuh cinta kali ni. Perlu saya tekankan bahawa saya sudah berusia 19tahun, jadi saya sudah remaja dan berhak untuk jatuh cinta dengan sesiapa pun. Saya sudah muak dengan ejakkan kawan-kawan yang suka mengatakan saya tidak boleh bercinta, tak pandai bercinta, bercinta lambat dan macam2 lagi. Ada ketika saya dikatakan suka mempermainkan cinta padahal saya cuba untuk bercinta.

Cinta yang saya maksudnya dalam kontek ini ialah cinta saya pada subjek Environmental Design! Subjek ni sangat memerlukan saya berfikiran hyper-creative, innovative dan macam2 lagi. Sabtu ni ada "visit site" di area armcopmall. Hari khamis, iaitu semalam ada cfs tour. Kami diberi tugas untuk melawat dan menkaji bangunan2. Letih dan panas jugak keje ni. Minggu depan plak, ada keje mengukur2 di area cfs ni jugak, tapi ni dibawah subjek graphic. Kene keluar jugak lepas tu?

antaranya kene blajar
Lukis2patten pe ni?

YaAllah, sem ni ada 2 subjek kene masuk studio. Miss selalu cakap, u must perform in the studio! Ya miss, i will. Sem ni azam saya nak buat keje2 dibagi just dalam studio, khas untuk GC, kalau mampu sepenuhnya. Sebab? Sebab kalau saya tangguh, saya akan melambatkan penghantarannya ke department as last sem.huh.takmaula..

11 perkongsian

  1. Sofea jihadi Says:
  2. jika tepat masanya dan orang@bendanya..maka tiada siapa yg dpt halang cinta itu berputik melainkan Allah..

    selamat bercinta qiqi..n_n

     
  3. hehe..
    kak aisyah! huh..semoga akak pun.

     
  4. nursyuhada Says:
  5. astaghfirullah...tekezut je kmu wat stagement cam tuh,,,ingt tol2 tdi..huhu,xyah bcinte,kalu dh jmpe jdoh,trus kahwin jek..hehu.

     
  6. nursyuhada Says:
  7. This comment has been removed by the author.  
  8. terkejut takpe..
    hehehe...insyaAllah..

     
  9. Akh jatuh cinta....?
    mestilah...Akh dah besar...

    bercinta dgn org, x salah asal betul cara ikut syariat...
    bercinta dgn benda pun x salah...jatuhkan cinta Akh pada graphic and design.....x la terasa bahangnya mentari...^_^ kerana cinta, tempuhi segala dan berkorban...

    Selamat Mengaplikasi Cinta....^_^

    p/s: Akh kene lukis mcm dlm gambar tu ke....berputar mata b2 tgk...ada hikmah b2 ambik BA...suka jumpa Ustaz Sudan....jatuh cinta dgn Ustaz..

     
  10. haiz..jatuh cinta kat ustaz plak...kat cara mgajar dia ye?bagus2.

     
  11. haah la Akh, jatuh cinta dkt cara mengajar, akhlak....ustaz Sudan semuanya baik2, baik sgt5,x tau b2 nak kabo gane...sedap...klako, kdg2 suka wat lawak, boleh gurau dgn Ustaz...b2 syg sgt Ustaz....

     
  12. alamak..syg ustz palk..
    bhaya btol..

     
  13. syazwani Says:
  14. hik2..ingatkan ape la tadi..lukis elok2 la ye..

     
  15. hee...syukran wani.jaga hati selalu.

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor