"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Design Pyramid

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Thursday 4 November 2010

siap!
Bismillahirahmanirahim...
Nak tengok design yang hero2 abc 202 buat malam tadi? Semalam kami dapat info dari brother/ lecturer untuk tolong men-design-kan sebuat pyramid. Ditengah tertera logo uia dan perkataan Islamic Enhancement and Evaluation Programme 2010. Pyramid ni adalah untuk digunakan dalam launching ceremony programme tersebut kot. Saya dan kawan2 dapat info seperti tu je daripada bro. Sembang lain, kami banyak bercakap pasal akademik, subjek2 yang diambik, lecturer2 best. hee..

Maka bermulalah sesi membuat, membina bende ni oleh Faris, Fifi, Ihsan dan saya "tukang tengok dan komen". Graphic baru sentuh sikit, E.D pun, adalah bayang2 skit yang telah dibuat tapi ambik risiko betol budak2 ni buat bende alah ni. Lecturer ada, duk pantau sampai pagi. haha.. percaya tak, tapi tulah hakikat kami dan lec2 kami. Seorang lec sanggup tidur kat bilik student tu. Nama terpaksa dirahsiakan lah.

Lastly dapat siap dalam jam 3.30 pagi lebih. Ok, siap pyramid sambung GC dan ED coz lec nak tengok bende2 ni sume esok pagi. Studio pulak start jam 9pagi. Bagus2. Siap tapi dalam kelas mengantuk. Saya lak jadi orang pertama lec tengok sketch, huu.. Performance kurang, tapi saya backup semula last studio. alhamdulillah dapat perform dan proceed!

Proses yang sempat saya "tengok." Potong memotong
Gam-mengam.hee
Print out dan tampal

4 perkongsian

  1. Akh.....comel ngat pyramid tu!

     
  2. nak tempah ape2, just inform..heee

     
  3. Anonymous Says:
  4. mak saya nak redesign dapur lama. and dia nak tambah lagi satu dapur kat rumah. sebab kami anak anak beliau sgt kuat makan. then nak buat fountain depan rumah. tlg ye.

     
  5. ok, bagi:
    alamat rumah.
    nama.
    ic.
    no tel.

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor