"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Jawapan tag from another blog.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Sunday, 19 December 2010

Bismillahirahmanirahim...
Ni tag daripada Junior saya, alamak terkena tag la pulak, main-main je cakap tak kena.huu. Baiklah, 1 je ana ambik ye. Yang lain macam sama je, skip la yang lain tu. Tag nya berbunyi seperti berikut.

1~Benda yang paling penting dalam hidup saya ialah :
Semangat.

2~Benda terakhir yang saya beli guna duit sendiri :
Pelaka-Cat untuk buat projek.hee

3~Tempat perkahwinan dan tema :
Rumah pengantin perempuan atau masjid. Temanya ialah MALU, SEDERHANA, THIQAH.

4~ Adakah saya sedang bercinta :
Ya, selama 19 tahun hidup ni, cinta hanya pada Allah dan keluarga.

5~Berapa lama saya akan mencintai pasangan saya :
Berjumpa di dunia, semahunya ingin berjumpa kembali di syurga.i.Allah.

6~Novel / buku / majalah yang baru saya beli :
Saya pembaca setia solusi. Semestinya solusi.

7~Antara mak dan ayah yang mana lagi mesra :
Mak, tapi ayah pun mesra juga.

8~Orang yang betul-betul nak jumpa dalam hidup saya :
Saya nak jumpa orang yang nak jumpa saya.

9~ Adakah saya basuh baju sendiri :
Mesin basuh yang basuhkan, saya cuma masukkan dalam mesin tu.hee

10~Dimanakah tempat yang saya betul-betul nak pergi :
Dalam jangka hidup ni, saya nak ke Mekkah dan Madinah.

11~Pilih satu peluk/cium :
Cium.

12~Beritahu 3 benda tentang orang yang tag saya :
Junior, tak pernah bercakap langsung dengan dia ni, seorang akhwat hebat.

13~8 lagu yang saya suka dan selalu dengar :
Astagfirullah-Opick, Binabil Huda-Inteam, Sebiru Hari Ini-Edcoustic, permataku-Mirwana, Cahaya Hati-Opick, Saat Lafaz Sakinah-Far East, Soul Sister - Train.

SmartTag
camni ke tag yang dimaksudkan?huhuuu

8 perkongsian

  1. Anonymous Says:
  2. hahahaa... XD nice post.. i loike!

     
  3. Marzuqi Says:
  4. you like?
    i'm like too...

     
  5. Syukran....siap pun tag ni ye..^_^
    bagus mangsa ke3 ni rupanya...


    Akh, b2 pernah skali ckp dgn Akh...psl kerja dulu2..Akh tu x ingat...
    mana hebatnya b2....biasa2 je tapi nak baiki diri jadi seorg muslimah yg hebat...nk jadi mcm senior b2...nak jadi hebat mcm Akh!

     
  6. Marzuqi Says:
  7. ada SEKALI ek? tu pun dengar tak dengar.huu...
    Ye, sama la kita, ana ni hina je..:-)

     
  8. Anonymous Says:
  9. erk~
    ish3
    dangerous btul soklan number 11 tu~
    hahahahaahahahahaha
    ni kak b2 la ni..

     
  10. haah, ni tag drpd kak b2..
    Anonymous ni mesti TJ gak...kan dik...^_^ tunjuk la blog, boleh kak b2 tag sekali

     
  11. Anonymous Says:
  12. erk~
    kak b2 ni~
    cri sendiri blog ana ye...
    peace no war..!!
    XP

    *rupe nye ade lagi yg tk knl diri ku~
    hahahahaha

     
  13. assalamaualaikum..


    very cute question:-)
    jalan2 tgk entry akhi..

    bila nak update entry???

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor