"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Kesusahan Dalam Mendapat Tidur...

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Friday, 3 April 2009


Susah nak tidoo!!!warrhh..dah 3 hari bende ni berlaku... feningx2

P/S: tajuk skema!

16 perkongsian

  1. satu je nk ckp
    padan muke

     
  2. apa yg kamu pikirkan sampai xleh tido tu

     
  3. Anonymous Says:
  4. tido x lena,,mkn ad slra x? mandi mcm kmbing x?

    xkan ad simptom2 nie kot....[makan x kenyang, mandi x basah, tdo x lena,..]

    h0h0,..[jokes]

     
  5. akhmarzuqi Says:
  6. yela, makan xde selera, mandi?mandi tu hobi, xleh kalau x mandi...huhu..smlm pun sama, dah 4 hari, smlm tido pkul 4pg!nk kate tido ptg, xde dh..~

     
  7. IelaJunsu Says:
  8. kalo xleh tido bace ar novel ke,bukuu teks ke...kompem cepat tido...

    akh tido x kenyang, mandi x lena, makan x basah,

     
  9. akhmarzuqi Says:
  10. eh, salah tu iela.."basah tak mandi, x kenyang x makan, x lena sbb x tido.."

    dah baca, sebuku dah abes... 'la tahzan' tinggal sebuku setngh lagi nk abis..

     
  11. IelaJunsu Says:
  12. jgn bace buku hok bes...bace ar buku hok bosan2 o...
    love story ke....hok tu bosan ar

    owoh...hok tu reke2 jer...
    original,tuko skit2 je hikhikhik

     
  13. akhmarzuqi Says:
  14. buku hok dok bes wakpe gi bace..haha..

     
  15. akh jangkit ngan farah kot.
    farah dlu gtu ar.
    xleh tdo.haha

    tp sjk semakin busy nih sng sket nk dpt tdo.
    huhu

     
  16. akh,baguslah xleh tidur,leh wat keje
    kalau xleh tidur...akh tgk tv..jgn bukak...akh tenung tv tu...lame2 ngantuk lah..sbb xdk cite kuar
    cdgn dik iela bagus gak

     
  17. akhmarzuqi Says:
  18. bahaya tenung gitu..nanti takut pecah tv..almaklumlah mata akh ni tajam skit, panahan mata lelaki tu kan tajam..hehehe

     
  19. IelaJunsu Says:
  20. wekkkkkkk tajam konon....
    kalu akh tenung tb tu orp...
    ade antu tubek... pastu ye tarik akh masuk lam tb tu hahaha

    klu bace buku sedap x jadi ngatuk ar
    kne ar bace buku bosan...kalu bosan derah ngatuk

     
  21. shine... Says:
  22. erm....ap kate bce buku sejarah....
    compem ngantuk...hehe

     
  23. akhmarzuqi Says:
  24. iela: x takut pun, dah biase dgn hantu tarik2 nie...hehe, well dunia artis kan..
    shine: cantik nama!, Ad2, baca buku Wali Allah, sejarah jgk, tapi best cite dia, abis satu tajuk, rase nak tajuk satu lagi..hehe

     
  25. akh gop
    org jgn ar cari bku bes2

    tp siyes ar.
    kalu dan xleh tdo
    wat ar mnde2 pon
    susah nk tdo
    aiseh

     
  26. akhmarzuqi Says:
  27. mlm ni akan kuubah sikap tido ku..hehe..

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor