"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Kejap je cuti, datang balik!Semangat baru.

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Sunday, 26 July 2009

Bismillahirahmanirahim..
huh!kejap la plak rase cuti ni,knpe org matrik cuti 2 minggu, tpi kitarog 1 minggu je.OIC univrsty, kok nyer..len dari lain..huh, sampai sini 4.43 lebiy gitu..x tau nak wak ape2, sorg habuk pun xdop dlm bilik..kwn aku dari Kelantan pun sampai sejam kemudian..yg lain sampai ptg. semua dah ade, bising balik la bilik tu..huhu..

tngok tv, cite CSI
pagi2 buta, subuh pun tak agi, baru je jejak kaki.

mak, saye bukan buang mase, tapi release je skit. kejap je tngok tv..pahtu kami gi sholat.

manela org lain ni.

2 perkongsian

  1. salamun alaik.. cian ia.. blaja jauh..hehheeee.. nanti nikah, cari isteri dekat2 eh encik!.. barakallahualaik..^_^
    *cm kenal jek lagu nih!

     
  2. akhmarzuqi Says:
  3. w'salam..
    eiss..org nak cuba cari org melaka..hehee..kalau xley, nak yg sebelah kampung je..kalau ade, nak cuba cari org darah arab.huhuu..
    kenal?saye x kenal pun,sape awk lagu?

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor