"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Makan-makan Wif Junior.

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Saturday 17 October 2009


Salam alaik', seperti yg aku bygkan, minggu ni ad jugak aktviti yg perlu dipenuhi utk cuti yg belum kehabisan ni. Boring minggu pertama tu dah berakhir, x twulah minggu ke3 ni. InsyaAllah aku bleh aturkan aktviti berfaedah lau dlm rumah atau luar pun. hurm, huh..bukan ape sngt pun, just jumpe kawan2 n buat aktiviti2 skit yg leh release keboringan. Jap tadi baru je sudah kuar makan2 dgn junior paling tecik, syakir..hu2, nak sangat kuar dgn aku dari cuti raya aritu lagi, skrg ak dah penuhi janji tu..alhamdulillah..sedap, ak pun ad kata nak jumpa hassan, kawan ak time lower form n badar dlu, ak bawak skali makan sama2 tadi. Esok ingat nak ziarah kawan sakit, lusa ingat nak ke .... dgn kwn2 uia gak, idea Alef..huh.secret2, takot tak menjadi kan. Jgn cuba ckp dgn ak impian korg ye, sbb ak akan cuba penuhi, insyaAllah..takdelah, stakat yg aku mampu jew. anyway, thanx coz sudi jadi my frenzs, senior n junior.

syakir budak tecik bz.

im mr supp. sblah ak tu hasan.

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor