"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Cuti=Bosan?

Ditulis oleh ...:: MeNiTi HaRi ::... Thursday 4 March 2010

Bila ada cuti,cakap bosan, bila xde cuti, nak cuti.itulah manusia aka aku sndiri yg tak pernah2 kate cukup apo yg dibagi. ingat 5 perkara sbelom 5 perkara, "lapang sebelum sempit". Nak menguruskan masa cuti ni yg agak memeningkan kepala, bila nak pikir je dah letih, belom pikir lagi tu. "pe msalah engkau?"-ayat abah(asdaf). Kepada sahabat2, adik2 yg sedang bercuti, sama-sama kita pkirkan program yg berfaedah utk mgisi masa lapang kita. Jgn stakat pikir je, buat. tanam anggur ker, sawi ker, buat ladang ker, nikah ker, apa2 je yg boleh menguntungkan kita sedikit sebanyak. Smlm dpt info, jim ada buat satu program pada 12 dan 13hb ni di area ganu, cikgu masita aka org kuat jim jmput dak2 u yg cuti, aku time tu mgkin dh beransur ke program lain di Selangor, so dak2 krj dan karisma yg nak gi, leh contact aku atau sahabat seperjuangan lain.i.Allah.

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor