"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Saat menunggu AGM Kelab PERKIM.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Tuesday 29 June 2010

Annual Grand Meeting | 7/7/10 ni AGM Kelab PERKIM akan dilangsungkan. Hurm, percaya tak, persiapan dah dibuat sebulan yang lepas. Tapi secara kecil kecilan la lagi time tu. Selama itu jugak perancangan demi perancangan diubah dan ditambah, selain program yang akan berlangsung selepas AGM seperti Minggu Mahasiswa Islam (MMI) dan Mahabbah Day, setiap 2 minggu akan ada program yang dilangsungkan iaitu ke Perkampungan Orang Asli. Alhamdulillah dan takziah jugak sebab banyak perkara yang dibuat tu dan banyak perkara jugak perlu dikorbankan seperti, masa untuk rehat.

Berbalik pada AGM, aku dilantik jadi Programme Coordinator(PC). Aku terima dan Kenapakah? Jgn bagi anggapan negatif dulu. Aku cuma nak pengalaman baru selain perkayakan ilmu yang ada. Aku nak upgrade kerja2 yg pernah dibuat time jadi pc dulu2. thats all. Mudah-mudahan aku mampu buat bende ni.insyaAllah.

Start semalam dah ada AGM kelab2 kat uiapj ni dibuat. Engineusnya, Silat, Medcy dll. Setiap hari akan ada 2 atau 3 AGM, iaitu di AMF dan di LH. Sengit skit. Ramai students baru masih terpinga2 nak pergi kat event.huh.mcam2 hal an. So, skrg aku baru je abis persiapan untuk AGM PERKIM, niat aku nak buat terbaik punya kali ni. Dari sudut hiasan dan atur cara majlis kat dalam tu. Biar smooth.iNSYaAllah..

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor