"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Update lagi.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Tuesday 29 June 2010

Nak update jgak | walaupun jam dah menunjukkan pkul 3.48pagi. Petang tadi aku ada perjumpaan dgn management committee | ingat ye budak2 society, kita panggil management committee kat semua pimpinan. Takde nama Majlis Tertinggi ker, tinggi2 sayut ker. Semua sama, satu management. | Kata bro Hisham la an. Aku ditugaskan untuk membimbing 2 society yang besar jgak dlm cfs ni. huh, masih dirahsiakan. untuk jadual aktiviti selama 2 sem ni. hurm, susah ker? insyaAllah mereka pandai2 semua nak bantu aku ringankan pikiran nak pikir nnti.


Penubuhan IKRAM| baru-baru ni ada penubuhan IKRAM, iaitu NGO yang mengetuai semua NGO Islam seluruh Malaysia.Dibawahnya ada Medical Interest Group Sdn Bhd (MIGSB), Pertubuhan Jamaah Islah Malaysia (JIM), Pendidikan SRI-SMI Berhad (MUSLEH) dan Persatuan Islam Lepasan Institusi Pengajian Tinggi Australasia (AUSIS). Aqsa Syarif Berhad yang ditubuhkan Februari lalu menjadi NGO kelima yang bernaung di bawah IKRAM. Aku yang mana? aku duk bawah yang tu | Adelah, masih lagi dirahsiakan.

Tapi kan, penubuhan dia aku tak dapat pergi, sbb? tak taula sbbnya, mulanya bro usrah aku nak bawak, tapi aku rasa nak rehat je minggu tu kat cfs ni. Minggu tu rasa mcam free sangat, ringan badan. Takde keje dan program pun. Nak balik rumah kak aku, jauh sangat. So, spend masa buat keje berfaedah kat cfs jela. Then lpas tu akak aku dtg sendiri kat cfs ni. huh.bagos dorg dtg, leh aku lpas rindu kt anggota familiku, nk2 anak2 dia dan baby Dania Insyirah. hurm. Kmudian ad plak kak aku cakap aku tak balik sbb dating. Patotkah aku dikata begitu? kalau ada pun apa salahnya kan.haha.Tapi sebenarnya aku tidak.tolonglah, insyaAllah dari lahir sampai umor skrg ni, aku takkan kotorkan diri aku dengan bende buang masa tu. Cukuplah stakat lalai dan alpa swaktu awal2 dulu kat sini. Skrg komitmen dh tinggi sayut. i wanna to be yang expensive okay. paham ye.
B-)

Photobucket
pic yg ad makne 4my sis, i know she akan baca gak mypost kat office dia tu.

Kuiz | jgn dilupakan aku ada kuiz minggu ni. Subjek kira-kira. Statistic. Mudah-mudahkan aku rajin hafal formula yang kene paham dari dasar hati sanubari tu. Minggu lepas dah ada kuiz IBE, alhamdulillah, sihat jawapannya. huh.

Laman Utama Kelab PERKIM cfs iium Pj | mlm tadi aku bermusyawarah dgn penolong aku untuk tukar link blog kelab aku ni. Kenapa? sbb aku pun slalu lupa link dia yang ade "-" ni, last2 aritu terbagi yg salah kat sahabat aku. Baik aku buat suatu yang simple dan mudah ingat. alamat barunya ialah.http://perkimclubcfsiiumpj.blogspot.com/ .Ni memang namanya dan mudah ingat.insyaAllah.Moga dapat pembaharuan dari nama dan intinya. kepada blogger, tukar link ni kat list blog anda ye | JGN LUPA.

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor