"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Updated.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Monday 28 June 2010

Salam pembuka bicara.
Minggu ni studio aku dipost pone. arggr dahla 4 jam sehari, kalu postpone ke waktu malam jawabnya 8 sambil 11 malam ar duk sana. Kalu postpone weekend, adoii. Ni semua kerna studio master aku ke China. Katanya nak tengok site baru kat sana. | Sempat budak2 studio aku minta buah tangan dari sana. Apa-apa pun lec aku ni sempoi orangnya, nampak garang tapi baik. | mcam aku la an.
Dio dah mai dah, aku dh mula smula gatai tangan nak menaip kat blog doh. | tengokla sat2 agi camne, ni tengah free sbb 4jam takde kelas sbb ditunda. |walaupun keje dh dibagi.huh. Minggu ni aku nak belajar lebih banyak perkara, selain yang akademik tu yg memang wajib, aku nak belajar buat video yg cantik2. Apa guna laptop Dell studio 15 gempak sakan ni kalau tak reti guna kan. Beli Laptop mahal2, tapi takde guna, xelok2. yupp| kredit kat abg aku dll yang support.hee Kalau bab gambar atau poster plak, Photoshop aku dh blajar, tapi masih banyak teknik yang belum mahir. Kekadang cantik, kekadang hampeh, tension. Dh dari minggu lepas dh ni aku nak belajar buat vid terbaik punye, kalau ad peluang nak je blajar dgn bro kat LSTAD, huh.terer kot dia. Sebenarnya aku nak belajar yg ni sbb nak buat vid nnti senang. Vid AGM pun kalau bleh nak buat, tapi dh ade budak lain buat. beres citer. hurm. update kali ni, tu je ot. member bilik sblah dh mai tanye projek dh buat blom.huh.

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor