"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Saya tak benci awak la.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Sunday 31 October 2010

Salam alaik'...
Walaupun awak selalu buat hati saya sakit terluka sebab tak dapat penuhi impian saya. Walau awak selalu buat2 awak tak pernah sakiti saya, saya redha. Saya doa, awak akan jadi baik, walaupun bukan untuk diri saya. Biarlah awak baik untuk orang lain. Saya masih sayang awak. Sayang sangat2 walaupun apa yang awak buat kat saya tu sangat kejam. Dulu pernah awak fitnah saya, saya diam je. Awak gunakan masalah masa, masalah penat dan macam lagi untuk fitnah saya. Dalam hati, saya harap awak tak niat untuk cakap mcam tu.

Awak, kalaulah bukan sebab nama awak hobi, saya dah lama tinggalkan awak. Hobi, hobi dan hobi, kadang2 'strength' nak laksanakan tu seperti cuma opacity 30%-40% ( ayat edit pic), pudar. Saya syukur masih lagi dibagi kekuatan. Hobi saya nilah, berblogging salah satunya. Lain? berprogram. Dah beberapa hari tinggal blog sepi. Sepi dengan status, dengan header yang cantik (perasan).hee Blog ni pun digunakan untuk menulis aktiviti saya, program saya sertai saya tulis sebab ini blog saya.heee Moga adalah benefit sikit2, seperti blog2 lain.

Meeting Rafest di Nilai Campus. 28 Okt. Semua fscc Pj turun ke Nilai dengan semangat untuk meeting. Walau ada beberapa orang yang akan ke kelas keesokkan hari, tapi turun jugak untuk misi program rafest. Khamis adalah antara hari yang paling padat saya. Saya ada kelas jam 8-11 pagi dan 2-6 ptg. Padat kan, kan? Cuma ada 11-2 ptg untuk uruskan hal2 diri, hal2 lain. Siap2 ke Nilai, nasib baiklah studio master saya bagi keluar awal. jam 5 lebih dah bleh kuar. Memang penat duk dalam studio dari jam 2 hingga 6 petang. So, dapatlah saya siap2 awal. Penat tadi, saya backup dgn tido dalam bas. hee... Bila sampai Nilai, segar balik..huh pandai2 nak idup.

Pimpinan
Talk (ustaz sangat kelakar)
kemas OR
B4 meeting, hari2 sebelum (tarikh saya lupa), adalah talk Salam, Senyum Sapa, Biah Solehah Campaign dari UMAIF, dapat jaket dan vest fscc, yeah! banyak btol pakaian koprat.ada task kemas2 OR dan lain2 lagi. Tu je crita dari saya sebenarnya :-)

4 perkongsian

  1. This comment has been removed by the author.  
  2. Anonymous Says:
  3. saya benci semut

     
  4. berat amanah fscc tuu..gnekannye sbaik mgkn k!:)

     
  5. to anonymous:
    semut makluk Allah jugak..kita tak berhak untuk membenci sesiapa pun...
    toAssistance security yang sangat suka senyum:
    InsyaALLAH..Akan dicuba setakat termampu. Doakan yang terbaik!

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor