"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Full dengan program.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Tuesday 21 December 2010

Salam alaik..
Januari. adalah bulan yang sangat hot. Dibawah ni adalah antara programme2 yang bakal berlangsung pada Januari. I.Allah, Sports and Martial Arts Carnival akan diadakan pada 15-24 jan 2011. Program yang besar dilaksanakan oleh fscc lagi. Untuk students bersukan. Kalau kat sekolah dulu, macam hari sukan la. Kat bawah ni pun ada poster Bulan Tarbaih Perkim. Ni program besar jugak. Tak sabar nak join program ni. Nak semelih ayam. Nak gi kursus jenazah. Bagus2. Mantapkan ilmu. Kemudian ada ABJZ dan macam2 lagi.

Actually saya nak perkenalkan logo baru smac tahun ni. Orang atasan setuju dengan logo ni, i.Allah kita akan mula guna logo ni tahun ni.

4 perkongsian

  1. semoga dipermudah jalan melakukan kebaikan.. semoga berjaya! :)

     
  2. i.Allah.doakan~

     
  3. Abg Marzuqi, inshaAllah sy pergi program2 perkim tu, xsabar rasanya nak join program sembelih n pengurusan jenazah tu....
    harapan moga Perkim buat yg termantap kali ini ye...inshaAllah
    ana uhibbu perkim!!! TAKBIR

     
  4. ye Amalina, untuk tarbiah student2 uia. jom sama2 kita~ i.Allah...

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor