"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Lunas apa yang belum dilunaskan!

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Friday 7 January 2011



Salam alaik,
Nak promote sikit program yang bakal dilaksanakan/dilunaskan minggu depan. Program pertama ialah Campus Buddies Short Course yang akan diadakan di AX101, 10hb jam 9malam. Program subcom saya. Saya pemerhati je dah leni. Program kedua Talk FITNAH yang akan diadakan di LHA pada 12hb jam 8.45malam, gabungan program ni dengan anak usrah karisma saya. i.Allah saya mahu keberkatan untuk 2 program ni. Tunggu!

0 perkongsian

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor