"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Kisah Hidup | Architecture Student.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Monday 5 July 2010

Hari yang berlalu ibarat air yang mengalir, sekejap sahaja. Minggu ni bermula projek baru aku, Composition and layout, dibagi masa selama 2 minggu lebih utk disiapkan. Sukar bagi aku, tapi insyaAllah Allah maha kuasa mengatur segalanya, yang susah boleh sekelip mata menjadi senang. 2 minggu nmpk panjang, tapi bukan subjek ni je yg aku ambik, ad 3 subjek lagi yg perlukan penggunaan otak kanan dan kiri ni. sem ni 3 core subjek aku ambik, ad org yg ambik 2 core je, tapi aku dh dbgi 3 core dahulu nk buat camne, ingat nk ringan dhlu tapi skrg bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian jdinya. Yg cantiknya 1 subjek perlu penyelidikan di luar. Nak jelajah mana agaknya, rasa je aku nak pegi Melaka, sbb kt sana ad bgunan yg aku teruja.hurm..idea2.

dulu aku beria2 nak studio jauh, ad smgat skit nak pegi sbb ad 10 buah studio sana, bleh jalan2. tapi skrg buat keje dlm bilik je senang, xletih nk berjalan. bnyk kwkwn yg lain2 studio dlm blik, leh share jgk info. Malam ni ada AGM IDEA, aku kene jnguk skjap, haiz kene interview org lagi time tu. Nk buat camne, dua2 keje tu best, aku dilantik jadi PIC utk IDEA Society, so kene make sure berjalan lancar tanpa sebarang kemungkinan x elok la kn. Interview org ni utk pemilihan sub-com. Tak la susah sangat, bleh jmpe org. Tu je update kali ni.=,=

meja utk design projek mula2. Harga bende ni saja, $$ huis..pkir la sndiri.


2 perkongsian

  1. You-Know-Who Says:
  2. This comment has been removed by the author.  
  3. You-Know-Who Says:
  4. hidup mmg banyak dugaan...so, being archi students is one of it...make it full of joy and juz go with the flow...=) good luck!

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor