"...andai kamu berasa dunia ini terlalu sempit utk kamu lakukan dakwah, tadahlah tangan ke langit kerana di sana luas rahmat Tuhan yang maha indah..."
(HAMKA)

: Aku tidak memiliki sesiapa dihatiku kecuali Allah~

Mereka permata.

Ditulis oleh Muhammad Marzuqi Monday 29 November 2010

Salam alaik',
Saya cuma nak lunaskan permintaan kawan2 pembaca blog yang mahu lihat anak-anak saudara saya ni. Saya xde media maya lain selain ym, email dan blog ni. Jadi, blog ni jelah tempat sesuai untuk sebarkan apa2 yang termampu. Moga 'dapat' walaupun sedikit. Blog pun dah tak mampu nak manage, apakan lagi kalau ada profile kat web sosial lain kan. Apa orang nak cakap pasal blog ni saya open je, kalau saya terlalu mencapap kat blog ni, MAAFlah ye, SABARlah dengan perangai saya ni.

Post kali ni saya sempat selitkan sedikit gambar anak kepada akak kandung saya yang ke 4. Baru je keluar pada 12.05 am, 22hb baru2 ni. Baby boy, namanya Muhammad Naqiuddin Bin Hasbullah. Nur Dania blom pun boleh berjalan lagi dah dapat adik baru. huu Minta maaflah, saya suka letak gambar2 mereka sebab mereka pun darah daging saya. hee

Permataku

Sunyi...selubungi malam...
Mengusik minda yang terlontar jauh...
Masih hangat terasa ...
Tangan yang membelai yang mengusik manja...
Daku damba kasihmu...
Biar jadi pedoman...
Buat penyuluh jalan kugapai impian...

C/O:
Angin...kau nyanyikan lagu...
Untuk permataku...tenang selalu...
Bayu...sampaikan berita...
Daku kini ceria...aman dan bahgia...
Selimutkan rinduku bersama malammu...

Hadirlah...kau dalam mimpiku...
Agar kau selalu...ada disisiku...
Rindu belaian kasihmu...Rindu senyumanmu...
Penawar lukaku...
Dengarkan laguku...hadiah untukmu...
Jasa dan baktimu ku kenang selamanya...


C/O:

Bridge:
Dikaulah cahaya...
Bila malam menjelma...
Kasihmu membawa ke syurga...
Dan redha yang Esa...

Vocal Arrangement: Mirwana
Music Arrangement: Firdaus Mahmud

Semakin besar dan tembam
Naqiuddin 7 hari dan kak Dania 11bulan lebih
Kesian kat Na'q' yg kene demam kuning
Saya bermuka dgn Dania
budak tomei

3 perkongsian

  1. kasihilahi Says:
  2. ~salam..

    nice pose drpd dania ntk last pic tu...=)
    akhirnya dpt tgk muka naqiuddin.. thanks to Allah for His GREAT creation..
    p/s ntuk baby boy: semoga cpt smbuh ye..=)

     
  3. Alhamdulillah...Allah-the greatest creator..
    InsyaALLAH, Naqi akan sihat. dah 236.. Dah turun tahap dmam kuning dia tu dari 250. 230 dh bleh kuar..=) Doakan ye. Nnti jadi anak soleh.

     
  4. kasihilahi Says:
  5. insyaAllah..=)

     

Pemilik Sementara

My photo
"To love someone is nothing, to be loved by someone is something, to be loved by someone you love is exciting, BUT to be loved by Allah is everything." Boleh dihubungi melalui: [ym][email]marz_focus91@yahoo.com

Pesanan Untuk Saya

Waktu Solat

Koleksi Gambar Kenangan

.

Beli Jongkong EMAS 999.9%


email/ym: marz_focus91@yahoo.com

Posts Glamor